clock menu more-arrow no yes

Filed under:

Jakespeare's Found Poetry: U Gotta Lotta Skin Showin

New, comments

Jakespeare9_medium

Grown ups wuz on point

Flame of da city!!!!

I'm atcha head like fresh blue yankee fited

beats by dre on deck.

O well ..2 rears n a bucket

Dats like askin steve to stand by fire and not expecting to sweat...lol

Jakespeare6_medium

Back to reality...there goes tragedy

I'm in hiden

ain't no bisket over here...I don't get jammed..lol

Y'all boys know I gotta bugatti engine n me

And ill beat u till u shit...straight up.

Jakespeare10_medium

man bring y'all ass..no homo

A home boy...money talk bullshit walk...

I got wut u call next man speed..

I'm waittin on u....u shoulda cam got some crawfish

peeeeeeoooowwwwwnnnnnn!

Jakespeare8_medium

u do gotta catch up bruh bruh

run track...r get a speed trainer..

Catch up mustard...

Catchy up musterd

Damn yo offical nickname is mustard 

Excuss me sir...u lost..lol

Jakespeare7_medium

Nigga any time I'm n that endzone I'm goin c mama

Kill yea self...all yall